"Avem opţiunea de a reîmprospăta Octavia Tour cu un facelift şi posibilitatea de a lansa un model complet nou. Încă nu a fost luată o decizie, dar în mod cert vrem să avem un model low-cost în ofertă", a spus directorul de comunicare al Skoda, Martin Lauer , pentru MEDIAFAX. Declaraţia lui Lauer arată clar interesul cehilor pentru o prezenţă consistentă în segmentul low cost. Oferirea versiunii Skoda Octavia Tour peste 2 sau 3 ani, cu modificări stilistice, dar cu aceeaşi platformă ar putea însemna şi o poziţionare a acestui produs în marja de preţuri a modelului Dacia Logan.
Oferta Skoda va fi îmbunătăţită, cel mai devreme la sfîrşitul anului 2011, cu o maşină de oraş de dimensiuni reduse (segmentul A),plasată sub actualul mezin al gamei, Fabia. Este posibil, astfel, să se consemneze o dublă rivalitate şi Dacia fiind interesaţi să creeze un model citadin, ce ar putea să se materializeze tot în acea perioadă. Aceste declaraţii au fost făcute cu ocazia lansării internaţionale a modelullui Skoda Yeti.